17.3.11

what goes around comes around


Karena itu barangsiapa yang mengerjakan kebaikan meski seberat debu, dia pasti akan melihatnya. Dan barangsiapa yang mengerjakan kejahatan meski seberat atom pun, dia pasti akan melihat (balasan) nya pula” (Q.S.99: 7 & 8). 

well,,
aku selalu perasan bahawasanya aku nih cepat gile kene kualat,,
kalo ak ngata hal org kt kwn2 aku ke or sebalik nyer,,
xesok luse mesti jadi kat aku,,,

pergh!! tension sial,,

padan lah islam xbg kite ngumpat en,,
ngumpat kan balasannye memakan daging busuk saudaranya sendiri,,

the, akpon mule mencari ape itu hukum karma,,,,

ayat diatas dh menggambarkan sedikit tentang karma,,

what goes around, comes around
Allah amat mencintai orang yang bersabar,,

so ape aku nk cube kata kan disini,,
semua yang berbalik hasil ak ngumpat org tuh adelah satu peringatan buat aku,,
jangan pndai ngata org diri sendiri xterurus,, iye dok? he eh!
paper pon,,
teman bangge dengan diri teman!!


"dalam kehinaan aku pasrah, sabo jelah"

No comments:

Post a Comment