1.3.11

hadiah hanem

owh demi menaik kan semangat saya,, cik hanim a.k.a bestfriend saya dh bg saya mcm2,,, hehehehe

thanx sayang,, terharu,,,

mmg nek kn semangat pon,,

sket2 sy dh ok!!!


anem panggil benda nih 'APPLE',, n till now i call her apple,, always bring him sleep,,
LOVE YOU APPLE


lukisan nih adelah lukisan aku mase aku FORM 4,, xberbakat kn,, hehehe minat naruto tyme tuh,, tpi ikhlas tok cinta hati aku & kawan baik ngn hanim,, aku bg die simpan,, n now die bgi aku semula sebab die nk aku MULAKAN HIDUP BARU TANPA "DIA"
 thanx hanim,, u r the best ever i had,,
i love you the most


something i do to make me always in high dream n cool spirit,,
hahahahahahhaha,,
setiap orang ade cara die tersendirikan???
thats what i do for my self,,,


gambar mase form 5,, kawan baik,, kawan gaduh,, kawan meluah perasaan,, kawan game,, n most everything kan sayang??? hehehehehehehe
most ever you the one my besties ever,,
kau sentiasa ada dengan aku time aku susah and senang,,
pape pon hanim,,
kau lah paling aku cinta sekarang nih,,
i love you =)))

ape2 pon,,
TERIMA KASIH,,,
saya suke semua nih,,,,

jangan biarkan saya sorg2 yer,,,
kesian saya yg lemah nih =(((

No comments:

Post a Comment