3.3.11

MISS MUNIRA MURAD


this is my english lecturer
MISS MUNIRA MURAD
MASTER TESL ITM,,

okeyh knpe ak nk cite pasal die,,
ptg tdi kitorg lepak kt kafe,,
ramai gax r dlm 10 person kot,,

story mory mcm2,,
dri bab blaja sampai lah bab personal,,,

then miss story,,
"dulu saya pernah frust putus cinta,, bukan down dh,, hancur lebur,, then keje saya 2minggu tuh men zuma n nangis jer, dulu kalu ayah sy nk anta sy blk kolej kul 11 semangat sy nk balik sbb nk jumpe si Dia, tpi pas brake tuh saya xnk blk kolej,, then paper saya kantoi,,, huhuhuhuhuhu,, tpi tu 1 pengalaman buat saya, then now, sy berkawan2, then ade bf bru tpi sy dh ckp kt die, sy masih teringat ex sy, die kate die sanggup tunggu,, same lah mcm ayah saya cakap ayh sy suruh sambung PhD, die kate die sanggup tunggu! susah nk cari lelaki sekarang nih yang betol2 scinta and sayangkan kita, so kalau dh ade, kite kawan ngn die...."

korang rase x ape aku rase??
semenjak ak brake nih,,
ramai sangat kawan2 aku baik yang lame n baru termasuk lecturer aku nih,
leyh bg ak satu semangat tok ak menempuh hdp mase depan,,

mybe bg org yg xpernah putus cinta n ditinggalkan,,
xkn rse keadaan aku skarang nih,,
tpi siyes,, ak bce surt khabar hri nih kn ade bdk mati bunuh diri sbb frust bercinta,,
the real is,, semua org akan buat benda same,, yg membezakan die adelah,,
tahap keimanan dan kesabaran,,

kan mcm ak pernah ckp dulu,,
setiap org ade care tersendiri,,
macam tu juga ak,, 

tpi pape pon,,
ak bersyukur dikelilingi orang yg sentiasa menaikkn semangat ak bile ak sangat2 down,,

terima kasih semua =)))

No comments:

Post a Comment