25.3.11

SABO JE LA

aku dear readers,,

hati aku hri ini ade sket busuk la,,,

bukan sket,, tpi mmg dh sedia busuk dri dulu,,

(Ya Allah, ampun kan dosa ku, jangan lah kau hitam kn hati ku ini!)

okeyh, ak dri tdi bengang ng adik aku sekor nih!
nk pang jer,,,

haih sabor jer lah,,,

then,,,,,,,,

aku bertambah angin ngn diri aku sbb bengong ckp lepas kat kwn bek ak,,,
dri style die reply ak taw jer die terse,,,

dear, i'm sowi k,, xbermksd nk bg ko touching,,, 
and by the way aku "TERtulis" gituh,,,
sowi taw,,,
kalo terasa mnx maaf ler,,
ak kn mmg gini,,,
tpi rse berslh nau benau nyer,,,

paper pon sowi yer,,,

ha adik aku nih,,,
muka xberslh erk tgk ak mrh sowg2 sini,,,
terasa lah sket,,,
haih!!

kjp ag kalo aku ckp

"sukati awk lah, awk dh bsr, xboleh ditegur, makin besar makin malas, kunk kalo akk ckp merajuk nk blik mesir,, sukati lah awk, jgn smpi akk xnk beckp lgsg ngn awk sudh lah!"

merajuk! hurm,, lelaki luar nmpk keras dlm touching! mrh sket merajuk! 
mrh bkn tok kpntgn diri sndri, tok kebaikan gax,,

kalo akk x syg abg. dh lama akk wt bodo jer,, ni akk syg,,

dh lah mls nk tarik muka lama2 ngn adik beradik,,,

AKK SAYANG AWAK!




No comments:

Post a Comment