19.3.11

19.03.11 - BROGA HILL (part 1)

salam u all,,,

okayh today sy g hiking BROGA HILL yg kini poyo famous tuh

bangun dh kul 3 pagi bapak awl en,,,

tggu si ekin dolman dtg,,,

then g amik Ros kat umah die,,

then aku direct tunggu RNK ampang avenue,,,

tggu dax anem 45minit!

pergh,,, sentap hati mak nok!

acap, paan and atan jdi guidence kitorg,,,

kikikiki,,

sampi broga aroun 5.30pgi kowt,,,

dh rmi tyme nih,,,

gile en,,,,,


peloh dh mcm hujan,,
bru 5meter jalan! hahahahaha



"bodyguard" aku,,,



"tourists guide" kitorang








shiera kan makcik "HOT"








dalam ramai2,, aku sowg jer xsampai puncak,, sebab aku penat + malas,,

ak tunggu kat bawah jer,, pergh

paling ak xleyh lupa bab  "SOLAT SUBUH DI BROGA"

hahahahahahahahahhahahaha

ade sorg budak lelaki nih die jerit  "MAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" kuat lax tuh,,,

die ingt ak hantu kot,, sdgkn aku ngh solat subuh bangang betol!

mmg fact is ak malu solat kat tgh org ramai mcm riak lax 

tpi hanim bg semangat, sekurg2 nye aku ingt subuh,,, org len ade??

KAU ADA?

ok xmalu dh nk solat dh tyme tuh =)))) 

aku benci hiking! ak xnk dh pas nih!

No comments:

Post a Comment