2.6.10

owns ; sejarah kecederaan lutot aku

kejadian berlaku mase aku form 3.. kat SMI ABIM SEREMBAN

xberapa ingt citenye... tpi mcm ni lah kot...

ade 3 sekawan nih


wawa, didi, zaza (kowt ak xingt.. yg pasti ak n wawa ade)

bermain ditangge sekolah.. dri tgkat 3 tuh kami turun berselang 1 anak tangga..


punye lah teror kami nih xterkira... si wawa nih tinggi kaki nyer panjang.. ak ni bantut kaki nye pendek...

nk dijadikan citer.. sedang kami berlari dengan sukenye ak tersalah parking tapak telebih 1 ank tgge (jadinye 2 lah ak langkah terdouble lax) maka....


SUPERMAN....aksi seperti ini terjadi pade aku.. dri atas tangge tuh menjunam kebawah.....

keDEBUSHHHHHH....

macam....


nangka busuk yang berisi tebal masih taw..(anggapannyerlah)

untung xde sape nmpk.....tpi.. 

MAMA SAAAAAAAAAKKKIIITTTTTTTTTTT!!!!!!!!!

malam tuh ak xleyh jln!! solat pon kene


(mcm ustaz nih ha ak solat)

ak nk balik.. sakit.. mama amik aku...

kitorg g jumpe doc...

doc x-ray kaki aku..


(ala2 lutot ak r nih)

doc ckp ; maaf tempurung lutot awak dh pecah!!! so awak sapu ubt muscle ni jgn bg sengal sgt!!

huhuhu aku cacat.. tempurung lutot kiri ak pecah!!

tu pasal ak xleyh sgt jln bnyk.. kaki aku sakit

TU LAH CITE NYER... TEPOK SKET... PADAN MUKE AKU

No comments:

Post a Comment