22.4.12

UNTUK KAU (KAU JE TAW SAPE KAU)


AKU CREATE BENDA NIH TOK SPIRIT KO,,

JUST NIH JE AK MAMPU BAGI SBB AKU BUKAN LAHIR TOK JADI PEDENDAM OR ELSE
AKU PERCAYA APA AKU BUAT PASTI ADA BALASAN
BUKAN HARI NI AKU DPT PULANGANNYA TPI 
MUNGKIN ESOK, LUSA, KALAU TAK KAT DUNIA MUNGKIN KAT AKHIRAT ESOK
SIAPA YANG TAHU KAN?! 















beb, kita nih manusia.. selalu fikir kita kuat.. kadang3 kita rasa kita xperlukan orang disisi sdgkn kita sedar kita perlukan penyokong diri... kerap kali ye,, org xnk jumpa psychatrist,, tpi sbnrnya dia sgt memerlukan doktor tuh ! bukan sbb dia gila nk jumpa doktor,, tpi dia perlukan seseorg menenangkan jiwa.. percaya tak kalu aku cakap, kita ada masalah bila dah cakap kat org kita akan tenang?! ko perasan x aku sllu buat bnda tuh kat ko bkn suh ko lps kt ak,, tpi ak mnx kwn ak tlg tngkn ko,, kalau ko fhm lah.. sbb ak kenal ko mcm mana,, so bangkit dari kepayahan hari nih utk kesenangan masa hdpn,, kau jatuh hari nih semua org x pandang ko,, tpi masa ko berjaya semua org sanjung kau.. trust me,, masa tu baru ko boleh nilai yang mana sahabat yg mana kawan.. kalau hri ni,, ko xkn nmpk... lagi3 hati tgh panas sume ko nk TENGKING... tpi its ok,, its never gonna be happen next !! and for your information,, TENGKING, MARAH, MENGAMUK bukan penyelesaian masalah yang bijak. hadapi masa hadapan dengan tenang ! last skali KESEDARAN DIRI SENDIRI yg tinggi,, trust me !! ak dh buat survey,, jwpn aku boleh bagi KESEDARAN DIRI SENDIRI.. okeyh,,


DEDICATED TO YOU !



















No comments:

Post a Comment