1.7.11

'SETH' untuk AKU

AKU IDAMKAN SEORANG "SETH" KHAS TOK AK

aku nak seorang suami yang taat pada agama,,

xmnta die jdi tabligh pn,, tpi cukop ilmu nk bimbing keluarga die

aku nak seorang suami yang silent supporter,,

bile ak ada masalah die olways beside ak bg smgt,, xtgglkn ak even sedetik,,

aku nak seorang suami yang penyayang,,

hari2 die sayang aku,,,

aku nak seorang suami yang caring,,

hari2 tanya "sayang sehat? mcm mana hri ni ok??"

aku nak seorang suami yang romantik,,

pagi2 anta msj,,, "U R THE MOST WONDERFUL LADY I EVER HAD"

aku nak seorang suami yang bijaksana,,

sentiasa teliti dalam mengatur hal rumahtangge dan kekeluargaan

aku nak seorang suami yang penyabar,,

die sentiasa sabar dlm melindungi keluarga die

aku nak seorang suami yang amanah,,

nafkah anak2 nafkah ak die jage, die wt yg terbek tok keluarga dia

walau ak taw tu sume khayalan sekurg2 nye ak taw berkhayal,,
and ak nk kejar suapaya ia jdi kenyataan,,, amiiinnnn

SETH KU,, SAYANG MENANTI KEDATANGAN MU SAYANG

No comments:

Post a Comment