5.7.11

BILE KO MENYATAKAN KESYUKURAN

NITE ALL,,,, sbnrnye rase mcm tesedak dada skunk kalo xwat entry 1 hari,,,
sangat wajib yer skunk,,

"BILE KO MENYATAKAN KESYUKURAN"

alhamdulillah kembang semangkuk jamban aku,,,
bru ko taw pentingnye ak nih,,,
hahahahahahaahahahaha
xpe2,,kembang sket jer,, ikhlas dri hati membantu yaw ~

well today ak nk expose something yg wt ak senang hati,,,

SYED UNTA AL-BEBIRI APPLE

okeh Aku kene semangat ni..thanks sgt byk tolong aku, bg smgt kat aku. ko la org yg faham aku senarnyer, 2 org wanita yg faham aku, mak aku dan ko, . bile aku ckp ko ta faham aku tu kan senarnyer aku protes..tah aku ni kan mgade2 n manje..cowi..hehehe


ni ape yg die tulis kat ak,,,
well betol r kate org,,, bile dh kehilangam bru terase penting nye sesorg tuh,,
ak ngn alan dh lame brake tpi ak still stick ngn die as member,,
oleh sbb ak knl die lame kn,, so ak phm r die nih cm ne
well,, die pn ade msj ak die tulis

aku bersyukur sangat kau ade ngn aku

bru skunk nk syukur yer,,, pape pon ak hepi ko dh matang sket,, so ak pn hope gak ko kapel ngn

N---F----L---

aku rse ko akn lebih menghargai life ko,, pape pon wish u all the besh k,,
blaja rajin2 boyot,,,

daaaaaaa,,,

ex-bf budget macho,, puih siallah (dialog suke2) 

No comments:

Post a Comment