2.5.09

- PakWE ak DuLu -

ni syg aku dulu lah kan. name die mohd mazlan hassan. umo die mude lah. 30.12.89. ank bnja yang kuat membebel. skunk ak x taw r die kapel ngn sape weyh...


ni gmbr 1st date ak weyh, ak smpn ag. lawak gle tyme nih.
mals lah nk ungkit. cedeyh lax.

wah, amboi gatal ye ak tp kn korg perasan x ak dh kurus dr yg dulu??

ni 2nd date. wah ingt ak tp x taw bile nk g KL kot.

yg ni kritikal ni 1st time ak bwk MYVI. hehehehehe

nway sayang, skunk u dh x de, u skunk dh mncurang kuat kn
dh x wujud dh.
kenangan siot. dielah yg plg ak sayang. DULU. skunk ni cian ak, menyinggal x sudah!!
aku celok ayt ni khas tuk ko yunk!!
APAKAH E2 CINTA???
Jika ingin berlari, belajarlah berjalan duhulu,
Jika ingin berenang, belajarlah mengapung dahulu,
Jika ingin dicintai, belajarlah mencintai dahulu.
Perlu kau ketahui bahwa Bunga,
tidak mekar dalam waktu semalam,
Kota Roma pula,
tidak dibina dalam masa sehari,
Kehidupan kita bermula didalam rahim pula,
selama sembilan bulan,
Cinta yang agung terus bertumbuh selama kehidupan.
Kebanyakan hal yang indah dalam hidupmemerlukan waktu yang lama,
Dan penantian kita tidaklah sia-sia.
Mencintai...
Ada kalanya kita tidak mensyukuri bahwa kitadicintai dengan tulus oleh seseorang kerana kitaterlalu takut untuk menjalani cinta seperti itu,karena takut menyakiti dan disakiti.Padahal dengan tidak mencubanya, bgmana kitaakan tahu bahwa segala sesuatu itu akan berakhirdengan buruk.
Akan tiba saatnya dimana kamu harus berhentimencintai seseorang, bukan kerana orang ituberhenti mencintai kita, tetapi kerana kitamenyadari bahwa orang itu akan lebih berbahagiaapabila kita melepaskannya.
Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang,bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu!Jangan mengharapkan balasan cinta,tunggulah sampai cinta berkembang di hatinya,tetapi jika tidak, berbahagialah kerana,cinta tumbuh dihatimu.
Cinta akan menyakitkan ketika kamu berpisah dengan seseorang.Lebih menyakitkan apabila kamu dilupakan oleh kekasihmu,tetapi cinta akan lebih menyakitkan lagi apabila,seseorang yang kamu sayangi tidak tahu apa yang kamu rasakan.
jadi,
Belajarlah bersyukur dengan jodoh anugerah tuhan..usah mendambakan teman secantik balqis,andai dirimu tidak seindah sulaiman.mengapa diharapkan teman setampan yusof,andai dirimu tidak setulus zulaikha.tak perlu mencari seistimewa khadijah,andai dirimu tidak sesempurna Rasulullah SAW.


semoga ak dpt ko blk kalo ade jodoh, kalo x de ak nk CRISTIANO RONALDO. tu je jodoh tedekat ak skunk!! bye weyh!!
hehehehehehehe
teringat kt die je mlm nih tetibe!!




7 comments:

  1. weh, bia tol nie mke alan.
    laen gyler siot.
    ko pun laen nak mmpus.

    ReplyDelete
  2. len cm ne weyh??? ak makin lawa yer???
    n die makin hensem ke???? hahahahahah

    ReplyDelete
  3. tak leh bla statemnt ko. haha.
    dulu muke budak gyler weh.

    ReplyDelete
  4. kakak kamu dikejauhan...May 9, 2009 at 3:53 AM

    hohoho..
    dh break up ker?
    bile2?
    per cite?

    ReplyDelete
  5. brake up tuh dulu!! skunk dh up date blk!! well!!

    ReplyDelete
  6. weh hahaha.alan ke.ko x gtaw aku pon ek.sampai ati kowang.jiwang siot kamu dyla.ala ader jodoh x kemane nyer.caye lah dila.

    ReplyDelete