23.7.13

potluck iftar besties




hari tu hari ape ek ! oh my its sbtu lepas ! aku ingt aku ingt

aku bebuka ngn besties aku wt potluck POYO ! kat umah fadh ! umah sapa ag kiorg nk serbu ! hontong laki fad sepoting ! wiwiwiwiwiwiiw suka suka suka

fadh masak sup tulang ngn sate minang ! bapak sedap weyh ! siyes sedap ! 

anem bwk blotok( yg ni ak keh bikin teka teki)

chacha bwk air! air ke cha?! ko bwk kordial hokeyh

mai bwk muka cntik ! kkakkakakakk x lah ape ntah die bwk :) 

ros bwk nasi goreng n nugget anem suka

aku bwk RED VELVET CHEESE yg menjadi kegilaab sume org mse buka pose tu! yay yay

oh time tu iklil jadi chef kt umah ia psl mak die bz mekap org ayah die xde sapa nk msk kn ! hontong r !

jes ade fmly dinner

ekin dh jauh di perantauan ( xyh jauh sgt! johor je) 

and plg buat kitorg happy ia lah



this bew born ! hello gemok ank foster bonda ! gemok gemok gemok sayang ! hahahahhaahha anak fadh ! first besties junior ' yay ! bapak lah body mantop macheline ! keraih ! ok yg ni topik nnti ak cerita ok ! tpi pape pon aku sayang besties aku !

No comments:

Post a Comment