1.11.11

MAAF KAN AKU YE~

HURM,,,

betol r xsemua org berani tegur direct kesalahan diri seseorg ek
so, ak respect je people berani tegurkesalahan mmbe sendiri ni

tenkiuh sbb tegur salah ak,,
ak admit kdg2 cite xgempak jdi gempak gax kalo ak story
kdg2 ayt yg kuar dri mulot ak xsame ngn ayt kuar dri mulot org yg asl
sbbnye akk mmg xpndi hafal ayt org,, ak cume pndi memahami atau memanipulasikan ayat tuh

so sepatutnya die just mksud kan A je tpi ak sampi ke E mksd ak phm !
dh touching gile

so people yg dgr story dri mulot ak harus ye,, urm,, WAJIB selidik balik cerita asal
sbb ak nih kekadang suke tambah cerita kasi hot,,
so ak admit kesalahan ak

ag 1 jgn cerita rahsia katak sbb mesti ak akn cerita kat org
and ak mmg xpndi jage rhsia,, rhsia ak ak pndi r jage,,
so beware ngn aku taw ,, bahaya kwn ngn ak,,
elok lagi bgs jgn kwn ! hahahahahahaha

ak admit yer semua tuh ak buat !
so sesapa ak pernah buat ia terluka ngn kata2 ak,, tindakan aku

AKU MINTA MAAF SANGAT !
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT
MAAF SANGAT

aku ngaku aku salah and aku minx maaf,,
biar lah mengaibkan aku,,
sbb ak pn pernah mengaibkan org

lepas nih xkn buat lagi !

terima kasih sbb tegur ~
aku hargai !
=))


No comments:

Post a Comment