14.4.11

TAK PAHAM AK

HAHAHAHA HELLO ALL LAME I XUPDATE EN...

ok mlm nih ak nk muhasabah sket diri aku,,

ak pon xpaham ngn diri aku knpe yer aku nih?


  1. aku nih mudah memaafkn org, mulot dh mrh2 jp g dh kool ak kwn blk
  2. ak ni sgt lembut hati yer,, dimane ak nih hanya mrh dluara tpi dlaman tuhan jer taw
  3. ak suke cari mslh yer,, bkn nk tggu mslh dtg hahahaha
  4. solat tinggal2,, ape nk jdi,, nak kiamat dh nih
  5. ak suke salah kn org,, xnk slh kn diri sndiri,, hehehehe

pape pon ak taw,, setiap setitik kebaikan aku buat Allah akan balas dgn kebaikan,,
biarkn hri nih ak dipandang rendah dan lemah sbb kn kekurangan ak,,
tpi ak dipandang tinggi di sisi Nya,,
aku bukan lah diantara hamba yg soleh dan taat,,
sekurang2 nye aku berusaha mengubah diri aku,,,

huhuhuhuhu tu jer salam ~

No comments:

Post a Comment